DOĞAN MEDYA GRUBU’NUN SATILMASI NE ANLAMA GELİYOR?

Erbakan'ın milli derin devleti kurduğunu ve ülkeyi yöneten devlet aklı olduğunu görmek isteyen, 28 Şubatçı medya patronlarının sonuna bir baksın! Cem Uzan, Dinç Bilgin, Mehmet Emin Karamehmet, Erol Aksoy, Aydın Doğan...

22 Mart 2018 Perşembe 14:28 < GÜNDEM


DOĞAN MEDYA GRUBU’NUN SATILMASI NE ANLAMA GELİYOR?

Erbakan'ın milli derin devleti kurduğunu ve ülkeyi yöneten devlet aklı olduğunu görmek isteyen, 28 Şubatçı medya patronlarının sonuna bir baksın!
 
Cem Uzan, Dinç Bilgin, Mehmet Emin Karamehmet, Erol Aksoy, Aydın Doğan!

Hepsi kaybetti!
 
Bunların arkasında küresel güç Siyonizm vardı ve İsrail kendi medyasını koruyamadı!
 
28 Şubatta darbeci medya patronlarının medya gücü hepsinin elinden alındı!
 
Kim aldı? Siyonizm olamaz! Tek seçenek var; Erbakan!
 
Yani milli derin devlet!
 
28 Şubat'ın hedefi kimdi? Erbakan.
 
İktidarı ve iki partisini kaybetti! Görüntüde 28 Şubat başarılı oldu! Öyleyse 28 Şubat'çı Aydın Doğan'ı iflasa kim sürükledi?
 
Bu soruların cevabı yaşanan gelişmelerde saklı…
 
Tabi bundan sonra yaşanacak değişimlerin ayak sesleri ise heyecan verici…

Çünkü medyanın propaganda gücü askeri güçten daha etkilidir. Dolayısıyla medyadaki değişimler derin devletin bilgisi dışında olmaz.

Bakın PKK'lı Amberin Zaman ne demiş: “Erdoğan, Aydın Doğan’ı tasfiye ederek Putin’e biraz daha yaklaştı!”
 
Demek ki Erdoğan ve Putin, milli ve yerli!
 
Hürriyet'in 36 yıl başyazarlığını yapan Oktay Ekşi’de demiş ki: "Bu satış sonrası Hürriyeti Hürriyet yapan değerlerin yok olmasından ürküyorum!"
 
Bu değerlerin neler olduğu biliyor musunuz? Kimse demokrasi, hukuk, çağdaşlık falan anlamasın!
 
Bu değer dedikleri şey, İsrail'in menfaatlerini her daim Türkiye'nin menfaatlerinin üstünde tutmaktır!

Olayın özeti; Eskiden İsrail adına Türkiye'yi yöneten Baron Simavi'ler, Erbakan'ın siyasete girmesiyle önce ülkeyi ardından Hürriyeti kaybetti!

Siyonizm, İsrail ve Sabetayistlerin Türkiye'de Hürriyetinden olması milletimizin kazanması demektir…

"İNSAN, HÜRRİYET'İNİ SATAR MI?"

Hürriyet Gazetesi'nin kurucusu Yahudi Sedat Simavi'nin oğlu ve gazetenin sahibi Erol Simavi, 1989 yılında Hürriyet Gazetesinin satışı için Kıbrıslı iş adamı Asil Nadir ile pazarlık yapmış, ancak netice alamamıştı.

Pazarlığın duyulması üzerine 30 Eylül 1989 yılında Hürriyet Gazatesi’nde bir yazı kaleme alarak, iddiaları yalanlamış ve yazının sonunu: "İnsan, Hürriyet'ini satar mı?.. SATMAZ..." diyerek noktalamıştı.

Sonra Hürriyetini satıp, İsviçre'ye yerleşmişti (daha doğrusu kaçmıştı).

Türkiye'de yaşanan değişimi anlamak için Yahudi Erol Simavi kontrolündeki Hürriyet Gazetesi’nin 19 Nisan 1988 tarihli nüshasında, sürmanşette, dönemin başbakanı Turgut Özal'a "ÇOMAR" diye manşet attığını unutmamak lazım.

Sonraki yaşanan süreçte gazeteyi bir başka sebatayist İzmirli Aydın Doğan'a satmış, Aydın Doğan da dönemin başbakanı Mesut Yılmaz'ı evinde pijaması ile karşılayacak pervasız bir görüntü vermişti.

Gelinen en son noktada oligarşik Yahudi yapılanması gücünü yitirdiği için Doğan Medya grubu meşru hükümete hürmet eden birine, yani Demirören'e satılmıştır.

Küresel sermaye medyası, Aydın Doğan'ın medya grubunu satması karşısında büyük paniğe kapıldı.

Başta İngiliz Financial Times kudurdu!

*****

İşte İngiliz Financial Times (FT) Gazetesi’nin o haberi:
 
FT: DOĞAN GRUBU'NUN SATILMASI, TÜRKİYE MEDYASINA BÜYÜK BİR DARBE!

İngiliz Financial Times (FT) Gazetesi, Doğan Medya Grubu'nun Demirören Grubu'na satılması ile Türkiye'de "hükümet yanlısı gazete ve televizyonların ağırlığı altındaki" medyanın "büyük bir darbe" alacağını yazdı.

"Türk medya kralı Erdoğan müttefiğine medya ordusunu satmayı kabul etti" başlıklı haber, FT'nin Ankara'daki muhabiri Laura Pitel imzasıyla yayınlandı.
 
Haberde Doğan Grubu'ndan bir yetkilinin şu sözlerine yer verildi:
 
"Bu Türk medyası için tarihi bir an. Bunlar zor zamanlar. Herkes üzgün. Ama bence insanlar bunun kaçınılmaz olduğunun farkındaydı."
 
'Dikkatli, bazen de hükümet yanlısı çizgi izledi'

BBC Türkçe'nin ulaştığı Doğan Grubu içindeki kaynaklar da satış konusunda anlaşma sağlandığını doğrulamıştı. Satışla ilgili İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'na bir açıklama yapılması bekleniyor.
 
Aydın Doğan'ın sahibi olduğu şirketin bünyesinde, Hürriyet, Posta, Kanal D, CNNTürk ile Doğan Burada Dergi grubu gibi kuruluşlar yer alıyor.
 
FT'nin haberinde, medya kuruluşlarının "hükümet yanlısı agresif bir çizgi" izlediği bir dönemde bu gelişmenin yaşandığı vurgulandı.
 
Haberde şu ifadelere yer verildi:
 
"2016'daki darbe girişimi sonrası zaten çok sınırlı olan muhalif basına hızla el kondu. 100 kadar gazeteci parmaklıklar ardında.
 
"Doğan, (Cumhurbaşkanı Recep Tayyip) Erdoğan'la uzun süredir ihtilaf halindeydi ama geçtiğimiz yıllarda holdingi ve medya grubu hükümetin ağır baskısı altında kalınca, dikkatli, zaman zaman hükümet yanlısı bir çizgi takındı.
 
"Ancak satılmaları Erdoğan'ın yakın çemberinde sayılmayan az sayıda medya sahiplerinden birinin gidişi anlamına geliyor."
 
'Bir devrin sonu'

Haberde 1990'lı ve 2000'li yıllarda Doğan grubu için çalışmış olan gazeteci ve basın özgürlüğü savunucusu Andrew Finkel'in de Doğan'ın "eski günlerden geriye kalan az sayıda gruptan biri olduğu" görüşüne yer verildi.
 
Finkel, gelişmeyi "bir devrin sonu" diye niteledi.
 
82 yaşındaki Aydın Doğan'ın 28 Şubat sürecine destek vermekle suçlandığı ve başbakanlığı döneminde Erdoğan'ın, hükümete karşı taraflı olduğu gerekçesiyle kendisini sertçe eleştirdiği belirtilen haberde, 2009'da Doğan Grubu'na 4,2 milyar lira vergi cezası kesildiği hatırlatıldı.
 
Aydın Doğan o dönem "herşeyin temeli siyasi" sözleriyle vergi kaçakçılığı suçlamalarını reddetmişti.
 
Doğan Grubu bünyesindeki CNN Türk ve Hürriyet'ten gazeteci ve köşe yazarlarının "hükümete karşı fazla eleştirel" yaklaşımları nedeniyle "gözden düştüğü ya da işten çıkarıldığına" da değinildi.
 
Satışın duyulmasının ardından Doğan hisseleri yüzde 17'yle hızlı bir yükselişe geçmişti.
 
Demirören Grubu'nun, Doğan'ı bir ortakla birlikte satın alabileceği konuşuluyor.
 
2011 yılında Demirören, yine Doğan Grubu bünyesindeki Milliyet ve Vatan gazetelerini 74 milyon dolara satın almıştı.
 
Mesud AKGÜL


 
Etiketlermesud akgül medya 28 şubat davası erbakan
YORUM EKLE
    YORUMLAR
  • İbrahim Seymen - 31 Mart 2018 Cumartesi 01:15
    Mesut bey yazılarınızı düzenli olarak takip ediyorum çelişkili yazılarınız var milli devlet her grubu kullanabilir bunun farkındayım kalite derken zenginlikten bahsettiniz galiba zeka olarak olamaz bu adamlar iki lafı bir araya getiremeyen basit insanlar.
  • İbrahim Seymen - 31 Mart 2018 Cumartesi 00:44
    Teşekkür ederim Mesut bey tam tahmin ettiğim gibi yorumladınız.Aynı durum Siyasettede mevcut tabiki devlet daimidir yeterki yolu hak olsun. Devlet mili ama malesef millet milli değil daha yapılacak çok iş var.Zafer inananlarındır Zafer yakındır...
  • mesud akgül - 28 Mart 2018 Çarşamba 19:16
    İbrahim Seymen. Aydin Doğan iki nikahliydi. Dini ve resmi nikah! Resmi nikah İsrail'le! Dini nikah ise milli devletle. Devletin onayı olmadan bu satış imkânsız! Aydın Dogan'in kendi medyasında söz hakki oldukça sınırlıydı! Yazarlar bağlı oldukları baskı grupları ne derse onu yazıyorlardı! Demirören'de Sabetayist. Ancak milli devlet bir mevcut Sabetayist patronu tasfiye için karşısına mutlaka başka bir Sabetayist aileyi kullandı! Bu bir gelenek. Simavi'yi Dinç Bilgin ve Asil Nadiri kullandı. Simdi de Dogan'a karşı Demirören'i kullandı. Yahudiyi Yahudiye kirdirma projesi! Milli derin devletin kullandıklarının büyük çoğunluğu Yahudi. Çünkü milli derin devletin kullanacağı kaliteli insan faktörü Müslümanlar içinde yok! Mesele insanların kökeni, dini, ideolojisi, mezhebi, ırkı değil; mesele hangi küresel gücün emrinde olup olmadığı?
  • İbrahim Seymen - 25 Mart 2018 Pazar 17:24
    Daha önceki yazılarınızda Aydın Doğanın Gümüşhaneli olduğunu bahsettiniz Semavi'lerden sonra bu gurubun milli devletle işbirliğindende bahsettiniz şimdide sabataist bir aile olduğunu bahsediyorsunuz satın alan ailede sabataist bir aile bu bir çelişki bu konuyu aydınlatırsanız sevinirim.Ayrıca Deniz Baykal ve Devlet Bahçeli Bülent Arınç'a anne tarafından akraba olduğunu idda edip soyağacını silsile yoluyla yazanları gördüm kendileri Osmaniye nüfusunda çalışmış bir memur bu çoğu sitelerde sayfa sayfa verildi acaba millidevlet bazı sabataist ailleleri kontrol altına mı aldı yok bu çelişkili durum ne bu konuyuda aydınlatırsanız sevinirim selam ve dua ile
ELAZIĞ ⇓
İmsak 04:44
Güneş 06:06
Öğle 12:21
İkindi 15:44
Akşam 18:24
Yatsı 19:40
DÖVİZ KURLARI
USD 6.1768     EURO 7.2717     IMKB 99292     ALTIN 239,465